Hoe kan ik het bezorgadres wijzigen?
Als klant met een klantaccount kun je meerdere adressen opgeven en kiezen naar welk adres of pakketstation het pakket gestuurd wordt.
Houd er rekening mee dat na het voltooien van een bestelling het adres niet kan worden gewijzigd via je accountoverzicht. Als je het afleveradres wil wijzigen nadat een bestelling is voltooid, neem contact op met onze klantenservice.
Vergeet niet dat elk transportbedrijf zijn eigen pakstations heeft.
Het is ook belangrijk dat je het adres van een pakketstation en die van jezelf individueel moet opgeven in je account. Simpelweg in de bestelnotities aangeven werkt niet, omdat het adres waar het pakket naar wordt verzonden, het door jou opgegeven thuisadres is.
Hoe kan ik het factuuradres wijzigen?
Je kunt ten alle tijden je factuuradres wijzigen. Bewerk in je persoonlijke accountoverzicht simpelweg je factuur- of bezorgadres. Deze kun je ook direct in het bestelproces bewerken.
Houd er rekening mee dat na voltooiing van een bestelling het adres niet kan worden gewijzigd via je accountoverzicht. Als je het leveradres wil wijzigen na het voltooien van een bestelling kun je contact opnemen met de klantenservice.