0,00
Help & Support (web shop)
Hoe plaats ik een bestelling?

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestelling plaatsen
Bestellen is heel eenvoudig! Op onze website kun je dat op elk moment van de dag doen. Producten vind je boven in de zoekfunctie, of via de navigatie. Wanneer je een product uitgezocht hebt, kun je nog de betreffende variant, of product, kleur, grootte, smaak of aantal selecteren, en door een klik op de knop 'Toevoegen aan winkelwagen' kopen.

Klik daarna rechtsboven op 'Winkelwagen' gevolgd door 'Afrekenen' en je wordt doorgestuurd naar het bestelproces. Of klik op 'Winkelwagen' gevolgd door 'Bekijk winkelwagen' en je kunt je bestelling nog bewerken of beschikbare vouchers verzilveren. Als je al klant bent en bij al eens bij ons hebt gekocht, kun je je een stap verder met je logingegevens aanmelden. Als je nieuwe klant bent, kun je eenvoudig en snel een nieuwe klantaccount aanmaken.

Op de afrekenpagina vul je dan het gewenste afleveradres in, en kies je de gewenste betaalmethode. Daarna kun je je bestelling nogmaals controleren en versturen.

Je ontvangt direct een e-mail met de bevestiging van je bestelling. Wij gaan dan zo snel mogelijk met je bestelling aan de slag.
Beschikbaarheid en voorraad
Wij proberen altijd zo veel mogelijk producten op voorraad te hebben.

Je vind op onze website op twee plekken de verwachte levertijd: direct bij het product en in je winkelmandje.

Op de productpagina kun je de productstatus bekijken, wij onderscheiden daarin drie categorieën:

Op voorraad: Het product is direct leverbaar, en wordt nog op dezelfde of uiterlijk de volgende werkdag verzonden.

Klaar om binnen X dagen/weken verstuurd te worden: Het product is momenteel niet op voorraad, maar wordt binnen X dagen/weken weer beschikbaar. Het product kan ook gereserveerd worden.

Momenteel niet beschikbaar: Helaas hebben wij geen precieze informatie over wanneer het product weer bij ons op voorraad is. Het is mogelijk dat er leverproblemen bij de leverancier zijn, of dat er moeilijkheden zijn bij de producent. Omdat wij dan niet in staat zijn om precieze informatie te geven, zijn wij gedwongen om de button voor het toevoegen aan het winkelmandje niet te weergeven, om niet voor onnodige levertijden te zorgen. Je kunt ook aangeven dat je een berichtje wil ontvangen zodra het product weer beschikbaar is, en dan sturen wij je direct een e-mailtje wanneer wij het product weer op voorraad hebben.

Om het eenvoudiger uit te leggen hebben wij een voorbeeld: Je wilt een product kopen, en het is aangegeven als 'Op voorraad'. Dan heeft alleen dit product invloed op de levertijd. In het winkelmandje wordt de levertijd weergegeven. Als je nu een ander product aan het winkelmandje toevoegt, die op dit moment niet op voorraad is. verandert de waarschijnlijke leverdatum. Je kan in het winkelmandje zien, welke van beide producten op voorraad is en verzonden kan worden.

Mochten er leverproblemen ontstaan, dan wordt je daarover door ons op de hoogte gesteld.
Onze betaalmogelijkheden
Beschikbare Betaalmogelijkheden:
Betaling vooraf Maak het bedrag over op onze rekening na de bestelling. Na ontvangst van betaling wordt jouw bestelling verzonden.
Creditcard Betaal veilig en snel met VISA, Mastercard, JCB
Maestro-kaart Betaal veilig en snel met jouw Maestro-kaart
iDEAL Betaal veilig en snel met behulp van jouw internetbankieren
Klarna factuur Betaal zoals jij dat wilt
PayPal Betaal gemakkelijk en veilig met jouw PayPal-account
Wat is een bestelnotitie?
Een bestelnotitie kan in het winkelmandje worden aangemaakt. Dat is een extra aanmerking voor ons magazijn. Je kunt daarmee helaas geen berichten aan de verzenddienst achterlaten.

Onze klantenservice zal proberen om je bericht aan de verzenddienst door te geven. Helaas kunnen wij niet garanderen dat de verzenddienst het bericht ook ontvangt.

Mocht je wijzigingen of verdere informatie willen toevoegen bij je bestelling, neem contact op met onze klantenservice.
Wat betekent de huidige status van mijn bestelling?
Zodra de bestelling is bevestigd, kun je in je account de actuele status bekijken. Hou dat vooral scherp in de gaten, in het geval dat je wijzigingen door wil voeren.

Wacht op betaling - Dat betekent dat de betaling nog niet bij ons is aangekomen. Wijzigingen aan je bestelling zijn momenteel mogelijk. Je krijgt van ons gedurende 4 weken een wekelijkse herinnering over de betaling, daarna wordt je bestelling gepauzeerd. Als je later betaalt, wordt je bestelling hierna alsnog opnieuw geactiveerd.

Verzendklaar - De bestelling is bij ons binnen gekomen, maar nog niet bewerkt. Wijzigingen van jouw kant zijn nog steeds mogelijk.

In verpakkingsproces - Het pakket wordt op dit moment verpakt of is al onderweg naar de bezorgdienst. Wijzigingen zijn niet meer mogelijk.

Verzonden - De bestelling is verzonden.

Geannuleerd - De bestelling is geannuleerd.

Sjaba wellness

Unieke behandelingen die helpen te ontspannen, tot rust te komen, stress te verminderen en voor een betere gezondheid.
MAAK EEN AFSPRAAK
homeuserchevron-right
Winkelwagen0
Er zijn geen producten in de winkelwagen!
Doorgaan met winkelen
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram